Tuesday, December 28, 2010

رفتار نابرابر با سازنده های مسکن مهر، چرا؟

بدون شک یکی ارزانترین تور اکراین  از دستاوردهای انقلاب اسلامی، خودکفایی کشور در بسیاری از موارد به ویژه صنعت ساختمان و افزایش توان داخلی در برآوردن نیازهای اصلی کشور است. عدالت محوری و توجه به شرکت های داخلی و تلاش در راستای افزایش توان داخلی خوشبختانه در دولت نهم و دهم به طور جدی دنبال می شود ، اما انتظار می رود این نگاه بسیار عمیق و دلسوزانه در کلیه تور ارزان دور آسیا  بخش ها رسوخ کرده تا طعم عدالت را همگان احساس کنند.

پرواضح است که ساخت مسکن و تامین این نیاز با ارزانترین تور مارماریس  توجه به جمعیت جوان کشور از جمله موارد ی است که باید توسط شرکت های داخلی انجام شود و مسکن مهر فرصتی است برای آنکه در بخش مسکن از تمام فرصت ها استفاده کنیم تا به توانمندی و خودکفایی در این بخش برای ساخت سالانه حدود یک میلیون واحد مسکونی برسیم.
این هدف البته از طریق انتقال دانش فنی به فعالان بومی صنعت ساختمان و افزایش پتانسیل داخلی و با تکیه بر مطالعات صورت گرفته شده در این بخش که تور ا رزان  به کوش آداسی   تهیه نقشه راه صنعتی سازی مسکن و ساختمان سرآمد آن است، آرزوی دوری نیست. حال اما به رغم وجود چنین توانی در داخل کشور و در شرایطی که غرب هر روز به ترمیم دیوار شکسته تحریم مشغول است، برخی در داخل بی آنکه به عواقب کارشان دقت داشته باشند «بر شاخه نشسته اند و بٌن می برند».
جالب اینجا است که هدف عالی نظام، این است که به تور ارزان قبرس  موضوعات ملی، نگاه ملی داشته باشد، اما به رغم این مهم به نظر می رسد گروهی در این مسیر حرکت نکرده یا کمتر به آن توجه می کنند.
در حقیقت در زمانی که تمام انرژی و توان دولت در تحقق اهداف یادشده می باشد، برخی از مسوولان حمایت از شرکت های خارجی در ساخت انبوه مسکن و دادن اختیارات و امکانات بیشتر از شرکت های داخلی، عدم حمایت از شرکت های نوپا با رویکرد ساخت صنعتی مسکن با استفاده از فناوری های نوین، تکیه بر چند شرکت بزرگ داخلی و حمایت های ویژه از آنان را اولویت قرار داده اند وتور ترکیه
  این سوال را در ذهن ایجاد کرده اند که آیا مسکن مهر قرار است توسط تور ارزان آنتالیا   همه انبوه سازان داخلی ساخته شود یا اینکه داخلی ها باید در رقابت نابرابر با شرکت های خارجی قرار بگیرند؟
با کمی وقت گذرانی در بازار مسکن تهران می توان شاهد پیشنهادات جالب فروش واحدهای مسکونی برای جذب مشتری بود.

این روزها برخی از مشاوران املاک تلاش می کنند هر چه سریع تر واحد معرفی شده را به خریدار واگذار کنند تا علاوه بر پورسانت متعارف ازارزانترین تور مالزی    تشویقی نیز برخوردار شوند به همین خاطر از کوچک ترین امتیازی که واحد از آن بهره مند است ، به عنوان یکی از گزینه های مهم و تاثیرپذیر استفاده کرده و آن را برای مشتری تبلیغ می کنند.
ستون امروز نبض بازار به معرفی برخی از واحدهای مسکونی بیش از 200 متر مربع پرداخته که بدین شرح است:
باغ سفارت
در منطقه فرشته محدوده چناران مالکی واحد 270 متر تور ارزان کوالالامپور   مربعی خود را در 3100 مترمربع زمین و 4400 متر مربع مشاعات مجلل برای فروش به بازار عرضه کرده است.
یکی از ویژگی های مهم این واحد مسکونی از نظر مشاور املاکی ، مشرف بودن این واحد به «باغ سفارت» است که این امتیاز در کنار دیگرارزانترین تور هندوستان   محاسن این واحد مسکونی ( سیستم های امنیتی و الکترونیکی هوشمند و مجزا برای هر واحد ) ذکر شده است .
زیر قیمت نیست
در همین حال همان طور که برخی از فروشنده ها به پایین بودن ارزش ملک خود با جملاتی از قبیل: زیر قیمت منطقه ، قابل تخفیف و غیره اشاره می کنند ، در مقابل این دسته از مالکان، فروشنده های دیگری با صراحت کامل میزان قیمت پیشنهادی ملک خود را به طور مقطوع اعلام می کنند.
به عنوان مثال در منطقه فرمانیه حوالی نیاوران تعدادی واحد مسکونی با متراژهای 200 تا 340 متر مربع با عنوان «زیر قیمت نیست» برای فروش به بازار تور ارزان سنگاپور  تبلیغ شده است . که منظور فروشنده ارائه قیمت واقعی و بدون حباب یا تخفیف غیر واقعی است .
دوپارکینگ با قابلیت چهار پارکینگ
از سوی دیگر، یک واحد 210 متری در زعفرانیه با کلیه امکانات و نقشه عالی (اکازیون ) به همراه 2 پارکینگ به خریدار واگذار می شود، البته فروشنده به این نکته اشاره کرده تور ارزان چین  که اگرچه این واحد از 2 پارکینگ برخوردار است، اما ساکنان این واحد، در متراژ در نظر گرفته برای پارکینگ می توانند «4خودرو » پارک کنند .
وام خرید برای واحد 200 متری
معمولا واحدهای متراژ کوچک از وام های 18 میلیون تومانی برخوردار هستند، اما در منطقه تور امارات  میرداماد حوالی خیابان ظفر یک واحد 200 متری نوساز با کلیه امکانات که قیمت هر متر مربع آن 2 میلیون و 950 هزار تومان است از وام 18 میلیون تومانی نیز برخوردار است
یک تولیدکننده محصولات ایزوگام گفت: استفاده از قیر مرغوب برای پوشش ساختمان ضریب عمر سالم ساختمان را 10 سال افزایش می دهد.

مرتضی نگهبان با اعلام این خبر افزود : کیفیت ایزوگام ارزانترین تور لندن  استفاده شده می تواند در نوع آسیب به ساختمان اثرگذار باشد، به طور مثال پرداخت 10 درصد   افزایش قیمت برای تور ارزان بلغارستان   دریافت ایزوگام مرغوب بهتر از ضرر 100 درصدی کیفیت جنس نامرغوب است.
نگهبان با اشاره به اینکه اجرای دقیق و صحیح نصاب ایزوگام نیز در عمر مفید آن اثرگذار است از مردم درخواست کرد: برای انجام این کار به نصاب های متخصص مراجعه کنند.
این کارشناس حوزه قیر و ایزوگام اضافه کرد: واحد تحقیق وتور ارزان به پاتایا   توسعه شرکت پیروز بام شرق در سال 78 موفق به اخذ پروانه R&D شده که با نظارت دقیق خود می تواند کیفیت عایق تولید را لحظه به لحظه بررسی کند.
مدیر عامل شرکت پیروز بام شرق گفت: این شرکت ارزانترین تور بلاروس   از زمان تاسیس تاکنون موفق به کسب گواهینامه های متعدد و پروانه کاربرد علامت استاندارد شده است.

.

No comments:

Post a Comment